Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

16 Nisan 2009 Perşembe

Canlı yayında 'Şerefsiz Rasmussen'

Habertürk televizyonunda Erdoğan Aktaş'ın sunduğu Kim Haklı programında "Türkiye'de kimler batılılaşma karşıtı" konusu tartışıldı. Proğrama, Canan Barlas, Rasim Ozan Kütahyalı, Ümit Zileli ve Yiğit Bulut katıldı.

Tartışma sırasında söz alan Vatan Gazetesi ekonomi yazarı Yiğit Bulut, Danimarka eski Başbakanı, NATO Genel Sekreteri Anders Fogh Rasmussen için "şerefsiz" dedi. Bulut, karikatür krizinde Rasmussen'in ülkesinde düşünce özgürlüğü olduğu beyanını anımsatarak, "ben de düşünce özgürlüğü hakkımı kullanıyor ve şerefsiz Rasmussen diyorum" dedi.

"Düşünce özgürlüğü hakkımı kullanıyorum ve Rasmussen'e dinime, peygamberime hakaret eden karikatürlere izin verdiği için ben de şeresiz Rasmussen diyorum dedi.

Hiç yorum yok:

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html