Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

1 Mart 2009 Pazar

başbakan kayseride canlı 2

Erdoğan: Siyaseti bıraktıktan sonra.. - Video
Başbakan Erdoğan kendisine 'adam değilsin' diyen CHP lideri Baykal'a öyle bir cevap verdi ki...

Dün partisinin Sinop mitinginde konuşan CHP Genel Başkanı Deniz Baykal, Başbakan Erdoğan'a çok ağır ithamlarda bulunmuştu. Erdoğan'ın üslubunu maganda üslubuna benzeten Baykal, Erdoğan'a "İktidar olmuşsun ama adam olamamışsın" demişti.

Bugün AK Parti'nin Kayseri mitinginde konuşan Başbakan, Baykal'a "jet karşılık" verdi. İşte Erdoğan'ın cevabı:

"Biz kim ne derse desin adam gibi dururuz. Baykal dün Sinop'ta şahsımla ilgili bazı ifadeler kullanmış. Beni bu makama sen getirmedin, beni bu makama milletim getirdi. Benim aldığım terbiye, benim aldığım edep dersi sana cevap vermeye müsade etmez. Sana cevabı çok iyi veririm ama siyaseti bıraktıktan sonra... Bu makamda değil..."



Erdoğan "bu denli saygısızlık yapan kişi" dediği Baykal ile yargı önünde hesaplaşağını da ifade etti

Hiç yorum yok:

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html