Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

2 Mart 2009 Pazartesi

SAMSUN / ATAKUM / FEVZİ ER

1970 yılında Atakum Balaç’ta doğdu.Atakum’da büyüdü halen Atakum'da oturmaktadır.
Özel bir firmada Muhasebe elemanı olarak çalışıyorken, kendi işini kurma kararı aldı.
1993 da Yazgan – Er İnş. San. Tic.Ltd. Şti. kurdu. Atakum ilçesinde 100 ü aşkın ailenin ev sahibi olmasını sağladı.
2005 ‘te Yapı kimyasalları üreten Atakum Kimya’ya ortak oldu
2007 yılında Toptan inşaat malzemeleri izolasyon ve dekorasyon alanlarında hizmet vermek üzere ERFE’ yi kurdu.
Sahip olduğu değerlerin yaşandığı ve yaşatıldığı tek siyasi hareket olan, MHP’nin çeşitli kademelerinde görevler aldı.
Hayatının her noktasında ben değil “biz” dedi.
2004 mahalli idareler seçiminde MHP’ den Belediye Başkan adayı oldu. Seçimlerden az farkla iki...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

atakumun mimaRı metin buRmaa tek başkandıR.!

mustafa zengin dedi ki...

adsız kaedeşim sen heralde atakumda yenisin yaklaşık 17 yıldır atakumda oturmaktayım bundan önce sayın metin burma 10 yıl belediye başkanlıgı yaptı ve atakumda ne yaptıgını ögrene bilirmiyim evet yaptıgı şeyler var ben liseyi okurken sahil kenarına sitres direkleri dikti sitresimi onlarla atıyordum.o yüzden uzun lafın kısası atakum atakum olalı böyle hizmet görmedi saygılarımla

Adsız dedi ki...

Metin Burmaya oy verceğime hiç kalkıp gitmem yatarım evimde. Stres direklerinden başka bişe yaptığı yok.. Ben 21 yaşındayım Atakumda doğdum Atakumda büyüdüm.. Metin Burma zamanında belki çocuktuk ama şimdi bakıyorumda hiç bişe yapılmamış.. Ama şimdi Atakumu asıl bilen başkan qeliyor.. Fevzi ER.. Benim oyun Asıl atakumluya kim ne derse desin..

Adsız dedi ki...

Yaptığı stres direkleri hala duruyor ama kardeşlerim siz heralde adem beyin yandaşısınız size ne verdi arsamı verdi dairemi verdide bole konusuyosunuz 29 Mart ta bakıcaz kim kime oy veriyo sömürgeciler sizi adem beyin lakabı nedir örenebilirmiyim bilirsiniz belki bilmiosanız yorumlara yazın ben soylerim

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html