Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

24 Şubat 2009 Salı

AK PARTİ DİYARBAKIR ADAYI ARZU DTP GENEL BAŞKANI TÜRK'ÜN KENDİSİYLE İLGİLİ SÖZLERİNİ DEĞERLENDİRDİ DİYARBAKIR /

AK Parti Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Kutbettin Arzu, DTP Genel Başkanı Ahmet Türk'ün bugün Meclis'te yaptığı Kürtçe konuşmada kendisi için kullandığı ''Böcek'' benzetmesini değerlendirdi.
DTP Genel Başkanı Ahmet Türk, bugün TBMM'deki grup toplantısında yaptığı Kürtçe konuşmada AK Parti'nin Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Kudbettin Arzu'ya yönelik olarak, "Ona atom karınca değil, olsa olsa sessiz böcek denir" ifadelerini kullanmıştı.
Ahmet Türk'ün sözlerini değerlendiren Kutbettin Arzu, Ahmet Türk ile eskiye dayanan bir tanışıklığının olduğunu, yapılan yorumun Ahmet Türk'ün kendi yorumu olduğunu, herkesin olayları gördüğü gibi yorumladığını söyledi. Arzu, Türk'ün sözlerini şu şekilde değerlendirdi:
"Ben Ahmet Bey ve diğer Meclis'teki arkadaşları ile uzun yıllara dayanan bir tanışıklığımız var. Bu, Ahmet Beyin kendi yorumu. Benim Ahmet Beyin bu eleştirisine söyleyecek bir şeyim yok. Herkes olayları nasıl görüyorsa öyle değerlendirir. Bu konuda benim yorum yapmam söz konusu değil. Diyarbakır halkı beni zaten tanıyor. Onlar değerlendirecekler. Onun için Ahmet Beye teşekkür ediyorum."

Hiç yorum yok:

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html