Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

18 Şubat 2009 Çarşamba

EKONOMİK KRİZ, SEÇİM ÇALIŞMALARINI DA OLUMSUZ ETKİLEDİ KONYA /

Konya'da poster, el ilanı ve bayrak üretimi yapan bir firmanın Genel Müdürü Mehmet Tosun, firma olarak belediye başkan ve muhtar adaylarına yönelik poster, el ilanı ve bayrak gibi ürünler yaptıklarını belirterek, "Bu yıl özellikle yaşanan ekonomik kriz nedeniyle diğer seçimlere nazaran bizlere gelen taleplerde yüzde 70'e yakın azalma yaşandı. Bu nedenle firma olarak kampanya yapmak zorunda kaldık. Bize afiş, poster, el ilanı ya da bayrak gibi taleplerle gelenlere yüzde 50 indirim yapıyoruz" dedi.
Kendilerine daha çok muhtarların geldiğini de dile getiren Mehmet Tosun, "Firmamıza daha çok muhtarlar geliyor. Ancak muhtarlar belediye başkan adaylarına nazaran daha az iş veriyorlar. Bir belediye başkanı bin ya da beş yüz adetten başlarken, muhtarlar 100 adetten fazla talep etmiyor. Bir belediye başkan adayının işi 2 bin, 2 bin 500 TL'ye mal olurken, muhtarların 500 TL gibi bir paraya mal oluyor. Kampanya sonrası taleplerde biraz artış oldu ancak eski seçim dönemlerinde yaşanan yoğun talebi bu seçimde
göremedik" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html