Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

17 Şubat 2009 Salı

bbp yardım almadan yürütüyor çalışmalarını

Yozgat'ın Yerköy ilçesi belediye başkan adayı tanıtım toplantısına katılmak üzere kente gelen Yazıcıoğlu, Muslubelen mevkisinde partililer tarafından karşılandı.

Yazıcıoğlu, burada yaptığı açıklamada, seçim sathına girildiğini, listelerin seçim kurullarına teslim edildiğini söyledi.

BBP olarak Türkiye'nin her yerinde eksiksiz olarak seçimlere katıldıklarını belirten Yazıcıoğlu, ''Bir kere il genel meclisinden yüzde 90 civarında tüm ilçelerde seçimlere katıldık. Belediye başkanlıklarında da büyük ölçüde birçok yerde seçime katılıyoruz'' diye konuştu.

Muhsin Yazıcıoğlu, şunları kaydetti:

''BBP, devlet desteği almadan, hazineden yardım almadan siyaset yapıyor. Dolayısıyla Türkiye'nin her yerinde çalışmaları kendi imkanlarımızla yürütüyoruz. Ancak devletin hazinesinden ciddi şekilde para alarak, aynı zamanda devletin imkanlarını kullanarak yapılan seçim çalışmalarını da adil bulmuyorum, ahlaki de bulmuyorum, doğru da bulmuyorum. Bu seçimler, gelecek seçimler için ciddi bir basamak teşkil edecek. BBP olarak bu seçimlerde önemli bir sıçrama gerçekleştireceğimize inanıyorum.''

Daha sonra Yerköy ilçesine geçen Yazıcıoğlu, burada belediye başkan adayı Ali Rıza Arslan ve meclis üyelerini partililere tanıttı.

Hiç yorum yok:

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html