Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

28 Şubat 2009 Cumartesi

Topbaş hastane açtı

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, Esenyurt Devlet Hastanesi'nin açılış törenine katıldı. Esenyurt'un birçok yere taş çıkaracak hale geldiğini belirten Topbaş, "Şu an bambaşka bir Esenyurt'u birlikte görüyoruz. Bu Esenyurt'un güzelleşmesi anlamına geliyor. Katkısı olan herkese teşekkür ediyor, hayırlı olsun diyorum" dedi.

Topbaş hastane açtı
İSTANBUL
28.02.2009 20:04:42


Esenyurt Devlet Hastanesi'nin açılış törenine İBB Başkanı Kadir Topbaş ile İlçe Belediye Başkanı Necmi Kadıoğlu ve çok sayıda partili katıldı. Hizmete başlayacak hastanenin kurdelesini kesen Topbaş, emeği geçen herkese teşekkür etti. Güzel bir hastanenin açılışında beraberiz diyen Topbaş, "Yeni hastanemizi Esenyurt'a armağan etmek için buradayız. Tabii şehirler her türlü medeni imkanları hazırlayan ortamlardır, sadece barınma yerleri evler ve iş yerleri değil. Bütün sosyal alanlara ihtiyaç vardır. Şehir olabilmesi için eğitim alanları, kültür merkezleri gerekli. Esenyurt birçok yere taş çıkaracak hale gelmiş, başkanımı kutluyorum. Hastane yapmak benim işim değil dememiş, yüzde yüzünü gerçekleştirmek suretiyle bölgenin ihtiyacını gidermek için yapmış ve Sağlık Bakanlığı'na teslim etmiş. Biz de büyükşehir olarak 3 hastane verdik" diye konuştu.

Kadir Topbaş, "İşiniz kendi ülkenize hizmetse, düşünceniz buysa, güzel eserler ortaya çıkar. Ben inanıyorum ki işin başında daha Necmi Kadıoğlu (kalacaktır). Daha yapılacak çok iş var. Bu gelecek adına önemli bir gösterge" dedi. Esenyurt'un önceki yıllarına atıfta bulunan Topbaş, "Yıllarca Esenyurt'ta çamur deryasından geçemezdiniz. Şu an bambaşka bir Esenyurt'u birlikte görüyoruz. Bu Esenyurt'un güzelleşmesi anlamına geliyor. Katkısı olan herkese teşekkür ediyor hayırlı olsun diyorum. Burada şifa dağıtılsın diyorum" diyerek sözlerini tamamladı.

ALPAY YALÇINKAYA / İSTANBUL

Hiç yorum yok:

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html