Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

28 Şubat 2009 Cumartesi

Başbakan Batman'da CANLI İZLE

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan yerel seçimler gezisinde bugünkü durağı Batman'dı. Başbakan Batmanlılara seleniyor Canlı...
28 Şubat 2009 13:39

Buraya gelirken yolları gördüm çamur içersinde... Batmanlıların hakkı değil mi hizmet... Kimlik siyaseti ile siyaset yapılmaz, hizmetle yapılır... Tm etnik unsurlarla Türk kimliği ile birleşip berbaer olacağız... Herkesin kimliği olacak ve hepsine saygı duyacağız... yaratılanı yaratandan dolyı seveceğiz... Bize göre Ankara'nın Batman'ın kaderi birdir... Biz adaleti kalkınmayı esas alarak siyaset yapıyoruz...

Sandık görününce halka görünen siyasetçilerden olmayacağız olmadık da... Benim Batman'a 6 yıllık Başbakanlığımda bu benim 7. gelişim... her gelişimde çeşitli açılışlarla geldim.. .ben temel atmam arkadaşlarım atar ben açılış yaparım...

Bizim diğerlerimizden farkımız var... Seçim meydanı halka hesap verme yeridir... Geçmişte siyasetçiler ne derdi dün dündür bugün bugün...

Bugün siyasi misyonlarını vergi kaçakçılarına terör örgütlerine avukatlıkla belirleyenlere biz hayır diyoruz...

Ak Parti iktidarında Türkiye arınıyor... Hortumlar neoluyor... kesiliyor... Eğer hortumlar kseilmeseydi Batman yardımlarla buluşamazdı...

Çetelerle terör örgütleri aynı değirmene su taşıyan örgütlerdir... Biz diyoruz ki her şey hukuk içerisinde olsun... Dün rutinin dışına çıkanlar bugün tedavülün dışında... Dün devletim diyenler bugün tecrit oldu...

TC devleti rutinin dışına çıkan devlet değildir. Biz sessiz yığınların sesiyiz ... Biz sessiz deverimiz... Biz devlette ayrım yapmayız...

Bütün bakanlarımız geldi mi? Bütün partikli arkadaşlarımız geldi mi? İşte devlet bu...

Batman'ın da Edirne'nin de Kastamnonun da doğunun da batuının kuzeyin de güneyin de hem aklı vicdanıyız... Burada sizle konuşalım... Bu meydana baykal geldi mi? Bahçeli geldi mi? Niye gelmediler bunlar Türkiye'nin iktidarına talip değil mi? Sonra bir parti sadece buralarda doalşıyor niye batıya gitmiyor... Orası Türkiye değil mi? Biz 81 ilde varız... Çünkü Ak parti milletin partisi...

Bizim iktidarımız halkla cumhurla sizinle buluşuyor... Projelerimizde köy ve şehirlerimiz kebntsel kırsal fdönüşüm projeleri ile değişiyor Mamur hale geliyor...

Şimdi samimi olalım hep beraber bir şey söyleyeceğim... Şimdi biz ne seçimi yapıyoruz.. yerel seçim... Değerli kardeşlerim Batman'da bir kimlik siyaseti yapan parti var bir de hizmet siyaseti yapan var... Diğerleri yok... Biz kimlik siyaseti yapan parti değiliz... Biz hizmetin partisiyiz... Ne diyoruz? İşimiz hizmet gücümüz millet...

Burdan çıkınca ne yapacağız kapı kapı dolaşıp ulaşaıp herkese anlatacağız... Durmak yok hizmete devam...

İstiyoruz ki bu yavrularımızın , Ayşe bacımın ayağı çamura değmesin... Her taraf asfalt her taraf park neden olmasın...


Ben siyasete gökten zembille indemedim. 18 yaşımdan beri içindeyim... 1994-98 arası İstanbul'da belediye başkanlığı yaptım. istanbul'da arkadaşlarımız Batmanlılar beni bilirler ayrım yapmadık... Bugün Batman belediyesi hizmet için devletten parasını eksizsiz almıştır...

Batman Ak parti iktidarın'da suya kavuştu yola kavuştu... Buna itirazı olan var mı? Bundan yıllar önce buraya gelip size hitap etmiştim... Siz bana übniversite demiştiniz.. Ben inşallah o da olacak demiştim.. Şimdi kurduk mu? Çünkü biz size aşığız sevdalyız... Dertliyiz sizin için dertleniyoruz...

Bundan 6 yıl önce sağlıkta Batman'da devrim yapılacak dedik oldu mu? hayaller arzular bir bir gerçekleşti mi?

Şimdi Batman'da yeni havaalanı binasının ihalesini yaptık...

Hiç yorum yok:

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html