Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

28 Şubat 2009 Cumartesi

KARS İL MERKEZİNDE 152 SANDIKTA 45 BİN 597 SEÇMEN OY KULLANCAK KARS /

İL MERKEZİNDE SANDIK YERİ, SEÇMEN SAYISI VE SANDIK SAYILARI:
Alpaslan Mahallesi: Tarım İl Müdürlüğü yeni bina, seçmen sayısı bin 720, sandık sayısı 6
Atatürk Mahallesi: Dedekorkut İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 598, sandık sayısı 2
Aydınlıkevler Mahallesi: Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 2 bin 259, sandık sayısı 7
Bahcelievler Mahallesi: Zübeyde Hanım İlköğretim Okulu, seçmen sayısı bin 141, sandık sayısı 4
Bayrampaşa Mahallesi: ŞAİKO İlköğretim Okulu, seçmen sayısı, bin 225, sandık sayısı 4
Bülbül Mahallesi: Namık Kemal İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 2 bin 493, sandık sayısı 8
Cumhuriyet Mahallesi: Kız Meslek Lisesi, seçmen sayısı, bin 153, sandık sayısı 4
Cumhuriyet Mahallesi: Atatürk İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 890, sandık sayısı 3
Fevzi Çakmak Mahallesi: Sosyal Bilimler MYO, seçmen sayısı bin 873, sandık sayısı 6
Hafızpaşa Mahallesi: Ziya Gökalp İlköğretim Okulu, seçmen sayısı, bin 830, sandık sayısı 6
Halitpaşa Mahallesi: Halitpaşa İlköğretim Okulu, 3 bin 390, sandık sayısı 11
İstasyon Mahallesi: GAMP İlköğretim Okulu yeni bina, seçmen sayısı 4 bin 344, sandık sayısı 14
Kaleiçi Mahallesi: Fen Lisesi, seçmen sayısı, bin 597, sandık sayısı 5
Karadağ Mahallesi: YSE hizmet binası, seçmen sayısı 877, sandık sayısı 3
Merkez Mahallesi: Ticaret Lisesi, seçmen sayısı 2 bin 359, sandık sayısı 8
Ortakapı Mahallesi: Erkek Sanat Endüstri Meslek Lisesi, seçmen sayısı bin 600, sandık sayısı 5
Ortakapı Mahallesi: Fevzi Paşa İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 838, sandık sayısı 3
Örnek Mahallesi: DSİ hizmet Binası, seçmen sayısı bin 719, sandık sayısı 6
Paşaçayır Mahallesi: İstiklal İlköğretim Okulu, seçmen sayısı bin 767, sandık sayısı 6
Sukapı Mahallesi: Cumhuriyet İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 478, sandık sayısı 2
Şehitler Mahallesi: Mihralibey İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 3 bin 697, sandık sayısı 12
Cumhuriyet Mahallesi: Yeni Sağlık MYO, bin 406, sandık sayısı 5
Yenişehir Mahallesi: Hüsnü Özyeğin Anadolu Lisesi, seçmen sayısı 2 bin 798, sandık sayısı 9
Yusufpaşa Mahallesi: İsmet Paşa İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 2 bin 50, sandık sayısı 7
30 Ekim Mahallesi: 30 Ekim TOKİ İlköğretim Okulu, seçmen sayısı bin 855, sandık sayısı 6
MERKEZE BAĞLI KÖYLERDE SANDIK YERİ, SEÇMEN SAYISI VE SANDIK SAYILARI:
Ağadeve: Ağadeve Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 445, sandık sayısı 2
Akbaba: Akbaba İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 467, sandık sayısı 2
Akdere : Akdere İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 266, sandık sayısı 1
Alaca: Alaca İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 285, sandık sayısı 1
Alçılı: Alçılı İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 232, sandık sayısı 1
Arazoğlu: Arazoğlu İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 132, sandık sayısı 1
Arslanizi: Arslanizi İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 125, sandık sayısı 1
Ataköy : Ataköy İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 316, sandık sayısı 1
Atayurt: Atayurt İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 79, sandık sayısı 1
Ayakgedikler: Ayakgedikler İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 57, sandık sayısı 1
Aydınalan: Aydınalan İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 178, sandık sayısı 1
Azat: Azat İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 261, sandık sayısı 1
Basgedikler: Başgedikler İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 232, sandık sayısı 1
Başkaya: Başkaya İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 207, sandık sayısı 1
Bayraktar: Bayraktar İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 259, sandık sayısı 1
Bekler: Bekler İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 96, sandık sayısı 1
Boğatepe: Boğatepe İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 176, sandık sayısı 1
Boğazköy: Boğazköy İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 384, sandık sayısı 1
Borluk: Borluk Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 206, sandık sayısı 1
Bozkale: Bozkale Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 321, sandık sayısı 1
Bulanık: Bulanık Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 92, sandık sayısı 1
Büyük Aküzüm: Büyük Aküzüm İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 56, sandık sayısı 1
Çağlayan:Çağlayan İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 192, sandık sayısı 1
Çakmak: Çakmak İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 635, sandık sayısı 2
Çamurlu: Çamurlu Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 172, sandık sayısı 1
Çemre: Çerme Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 701, sandık sayısı 2
Çığırgan: Çığırgan Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 495, sandık sayısı 2
Çorak: Çorak Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 72, sandık sayısı 1
Davul: Davul Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 59, sandık sayısı 1
Derecik: Derecik Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 263, sandık sayısı 1
Dikme: Dikme Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 661, sandık sayısı 2
Esenkent: Esenkent Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 275, sandık sayısı 1
Esenyazı: Esenyazı Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 62, sandık sayısı 1
Eşmeyazı: Eşmeyazı Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 471, sandık sayısı 2
Gelirli: Gelirli Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 325, sandık sayısı 1
Güdeli: Güdeli Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 176, sandık sayısı 1
Hacıhalil: Hacıhalil Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 273, sandık sayısı 1
Halefoğlu: Halefoğlu Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı bin 509, sandık sayısı 4
Hamzagerek: Hamzagerek Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 416, sandık sayısı 2
Hapanlı: Hapanlı Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 109, sandık sayısı 1
Hasçiflik: Hasçiflik Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 274, sandık sayısı 1
Karacaören: Karacaören Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 198, sandık sayısı 1
Karacoban: Karacoban Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 207, sandık sayısı 1
Karakale: Karakale Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 296, sandık sayısı 1
Karakaş: Karakaş Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 248, sandık sayısı 1
Kocabahce: Kocabahce Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 464, sandık sayısı 2
Kozluca: Kozluca Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 106, sandık sayısı 1
Küçükboğatepe: Küçükboğatepe Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 139, sandık sayısı 1
Küçükpirveli: Küçükpirveli Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı, 115 sandık sayısı 1
Küçükyusuf: Küçükyusuf Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 420, sandık sayısı 2
Külveren: Külveren Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 137, sandık sayısı 1
Kümbetli: Kümbetli Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı bin 144, sandık sayısı 3
Masucuk: Masucuk Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 200, sandık sayısı 1
Mezra: Mezra Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 395, sandık sayısı 1
Oçaklı: Oçaklı Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 443, sandık sayısı 2
Oğuzlu : Oğuzlu Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 164, sandık sayısı 1
Ortagedik: Ortagedik Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 150, sandık sayısı 1
Ölçülü: Ölçülü Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 223, sandık sayısı 1
Sögütlü: Sögütlü Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 244, sandık sayısı 1
Subatan: Subatan Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 466, sandık sayısı 2
Tazekent: Tazekent Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 93, sandık sayısı 1
Tekneli: Tekneli Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 219, sandık sayısı 1
Üçbölük: Üçbölük Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 84, sandık sayısı 1
Verimli: Verimli Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 476, sandık sayısı 2
Yağı Kesen: Yağı Kesen Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 91, sandık sayısı 1
Yalçınlar: Yalçınlar Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 80, sandık sayısı 1
Yalınkaya: Yalınkaya Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 477, sandık sayısı 2
Yılanlı: Yılanlı Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 61, sandık sayısı 2
Yol açan: Yolaçan Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 551, sandık sayısı 2
Yücelen: Yücelen Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 226, sandık sayısı 1
Hacıveli: Hacıveli Köyü İlköğretim Okulu, seçmen sayısı 327, sandık sayısı 1

Hiç yorum yok:

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html