Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

17 Şubat 2009 Salı

BİSİKLETLE PROPAGANDA

Bartın Bağımsız Belediye Başkan adayı Rıfat Tekerlek, üçüncü seçim bürosunu açtıktan sonra seçim çalışmalarını bisikletiyle sürdürmeye devam etti. Uzun yıllar Ülkü Ocakları Başkanlığı yapan Rıfat Tekerlek, "Ben ocak başkanlığı yaptığım dönemde bazı yanlışları düzeltmek için elimden geleni yaptım. MHP ve Ülkü Ocakları Genel Merkezi'ni raporlarımla bilgilendirdim. Ama gereği yapılmadı" dedi.
Bağımsız aday olarak başkanlığa aday olduğunu anlatan Tekerlek, şöyle konuştu: "Ezan susmayacak, bayrak inmeyecek anlayışıyla çalışmalara devam diyorum. Başka bir partiyi düşünmüyorum. Ancak sivil toplum kuruluşlarında görev yapabilirim. Ben bu seçimi almak için giriyorum. Boy göstermek, kendimi tanıtmak için girmiyorum. Bartın'da tanınan birisiyim. Belediye başkanının 3.5 bin TL maaşında da gözüm yok."
Çevreci olduğunu belirten Tekerlek, sözlerine şöyle devam etti: "Allah nasip eder de başkan olursam çevre yollarında, şehir merkezinde bisiklet yolları yapacağım. Ben buna öncü olacağım. Ayrıca bisiklet benzin ve mazot tasarrufu sağlanacak. Bana 'projen nedir' diyorlar. Irmaktan su içerdik. Annemiz çamaşır yıkardı. 19 Mayıs bayramında ırmağa girerdik. Ben yüzmeyi ırmakta öğrendim. O zaman ki nesil yüzmeyi ırmakta öğrendi. Eskiden 'Betlam' diye bir olay vardı. 'Bitlerin, pirelerin gavurları gitsin derdik'
Tepecik yapardık. Yumurta gibi şeyler toplanırdı sonunda paylaşırdık. Hıdrellez'de yağlı direk yarışları yapardık. Terminal tarafında o bölgede yağlı direkler yapılırdı. Sonra Gazhane'ye kaydı ve o da bitti."
Belediye Başkanlığı görevinin bu kültürü ve gelenekleri yaşatmak olduğunu anlatan Tekerlek, şunları söyledi: "Bunları yaşatacağız. 'Projen yok' diyorlar. Evet ben bir proje yarışmasına çıkmadım. Siyasi partilerin yapacağım dediklerini ben de söyleyeceğim. Ama başka türden anlatacağım. Yağmurda bisikletimle gideceğim. İşyerine ve bütün mahallelerdeki seçim çalışmalarımı bisikletle yapıyorum. Orduyeri bölgesini dolaştım, Hendekyanı, sanayi bölgesi. Hiç kimseye ulaşamadığım yer olmayacak. Her işyerine
ulaşacağım. Oy verecek parti yok. Oylar Bağımsız Belediye Başkan Adayı Rıfat Tekerlek'e."
Yağmur altında bile bisikleti ile seçim propaganda çalışmalarına devam eden Bağımsız Belediye Başkan adayı Rıfat Tekerlek'i gören seçmenler de başkan adayına destek verdi.

Hiç yorum yok:

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html