Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

14 Şubat 2009 Cumartesi

KADINLARDAN BOZBEY'E SEVGİLİLER GÜNÜ SÜRPRİZİ BURSA / NİLÜFER

14 Şubat Sevgililer Günü dolayısıyla Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’e sürpriz hazırlayan Nilüfer Kadın Meclisi üyeleri, “Seçtim seni bir kere, başkasını seçemem” yazılı pankart açarak, Bozbey'in Sevgililer Günü’nü kutladılar.
Nilüfer Yerel Gündem 21 çalışma gruplarıyla beraber Başkan Bozbey’i İzmir yolu üzerindeki seçim ofisinde ziyaret eden kadınlar, açtıkları pankartla büyük ilgi topladılar. Kadın Meclisi üyeleri Başkan Bozbey’i adeta karanfillere boğarken, Nilüfer İkinci Bahar Kadın Korosu da, “Sevdim seni bir kere, başkasını sevemem” şarkısını sözlerini değiştirerek söyledi.
Şarkıyı, “Seçtim seni bir kere, başkasını seçemem, değiş diyorlar bana, desinler değişemem. Hayatta en zor olan bir ampule kul olmak; kabul etmek koşulları, Nilüfer’i bırakmak. Seçim vaatler değildir, güvenmeden seçilmez, bu kez hayaller için başka yoldan gidilmez. Sen bu yolun solundasın; değişirsin diyorlar, oysa sola çıkıyor bildiğim bütün yollar” şeklinde okuyan koro, izleyenlere de, Başkan Bozbey’e de keyifli anlar yaşattı.
Koronun söylediği şarkıya dans ederek ve alkışlayarak eşlik eden Başkan Bozbey, “Hayatı anlamlı kılan şey sevgidir. Her şey sevmekle başlar. Yeryüzünde büyütülmesi, beslenmesi gereken en temel duygudur sevgi. Bu kente ve bu kentin insanlarına verdiğimiz sevginin ve emeğin karşılığını böyle bir sevgi seliyle görmek beni çok mutlu ediyor. Sizlerle birlikte el ele vereceğiz ve bu kente duyduğumuz sevgiyi emekle büyüteceğiz. Bir şarkı sözünde söylendiği gibi, insanı sevmekle başlayacak her şey ve dünyayı güzellik kurtaracak, dünyayı sevgi kurtaracak. Bütün Bursalıların Sevgililer Günü’nü kutluyorum. Sevginin günü kutlu olsun” dedi.

Hiç yorum yok:

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html