Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

17 Şubat 2009 Salı

ASIM GÜZELBEY AK PARTİ ADALET VE KALKINMA PARTİSİ GAZİANTEP Büyükşehir Belediye Başkan Adayı

ASIM GÜZELBEY


AK PARTİ
ADALET VE KALKINMA PARTİSİ
GAZİANTEP Büyükşehir Belediye Başkan Adayı

.1951 yılında Gaziantep’ de doğdum, 1968 yılında Gaziantep Lisesinden, 1974 yılında Tıp fakültesinden mezun oldum.

1978 yılında Ortopedi ve Travmatoloji ihtisasını bitirdikten sonra İsveç de Karolinska Üniversitesinde Diz cerrahisi eğitimi aldım.

1981 yılında Gaziantep SSK Hastanesinde Ortopedi Uzmanı olarak çalışmaya başladım.

1986 yılında Devlet memuriyet’ inden ayrılıp siyasete atıldım. Anavatan Partisi Gaziantep İl Başkanı oldum. 1986 ara seçimleri 1987 Genel seçimlerinde İl Başkanlığı yaptım.

1988 de siyasete ara verip tekrar Hekimliğe döndüm. Serbest Hekim olarak çalıştım. 1992 yılında harp sonrası Azerbaycan da gönüllü hekimlerle beraber Malakan Hastanesinde görev yaptım.

1998 yılında serbest Hekimliği bırakıp, SANKO HOLDİNG’ e ait Sani Konukoğlu Tıp Merkezi...

Hiç yorum yok:

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html