Son anketler,adaylar,2011,,anket sonuçları,il il milletvekilleri,aday isimleri,Son anketler,seçim sonuçları

17 Şubat 2009 Salı

HÜSEYİN ANLAYAN İNŞAAT MÜHENDİSİ

HÜSEYİN ANLAYAN
İNŞAAT MÜHENDİSİ
1968
AK PARTİ
ADALET VE KALKINMA PARTİSİ
FATSA İlçesi Belediye Başkan Adayı

BAŞKAN ANLAYAN KİMDİR

1968 yılı Fatsa Meşebükü Köyü doğumluyum. İlköğretimimi Meşebükü köyü ilkokulunda, Ortaöğretimimi Fatsa Ortaokulunda tamamladım. ortaokul son sınıfta girmiş olduğum sınavda İstanbul Kabataş devlet parasız yatılı Lisesini kazandım. Daha sonra Fatsa`lı öğrencilerin nakillerinden dolayı Lise öğrenimimi Konya Taşkent devlet parasız lisesinde yatılı olarak tamamladım.

Üniversite sınavında İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik - Mimarlık Fakültesi Maden Mühendisliği bölümünü kazandım.


Maden Mühendisliği Bölümünden mezuniyetim ardından 1990 yılında Etibank Antalya Ferrokrom Fabrikasında yönetici olarak göreve başladım.

Daha sonra Sakarya Üniversitesi Mühendislik Fakültesi İnşaat Müh...

Hiç yorum yok:

Etiketler

sayaa

yükleme oyunları seçim sonuçları
 
sayfa_f1d9fabdd31b3d2d.html